kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency:Sandstorm – Wyniki ankiety i aktualizacja dla społeczności

Polska społeczność gry

Insurgency:Sandstorm – Wyniki ankiety i aktualizacja dla społeczności

 

 

 

Cześć wszystkim,

Kilka tygodni temu, utworzyliśmy post na naszym blogu omawiający nadchodzącą zawartość oraz wyjaśniliśmy zmianę naszej filozofii rozwoju i przyjęcia bardziej zorientowanego na społeczność podejścia do naszej produkcji. Ponad 9,000 z was wzięło udział w ankiecie, dzieląc się przemyśleniami na temat tego, w jakim kierunku powinniśmy rozwijać grę. Nasza ekipa analizowała wasze odpowiedzi i chciałby podziękować wszystkim za wzięcie udziału w kształtowaniu przyszłości gry I:S. Poniżej przedstawiamy kilka z wyników ankiety i tego czego gracze mogą się spodziewać w perspektywie bliskiej i dalekiej przyszłości naszej gry.

Zapytaliśmy was: Jak myślisz, nad czym deweloperzy powinni skupić swoje wysiłki, gdybyś musiał wybrać jeden z nich?

Wyniki wskazywały wyraźnie na silne zapotrzebowanie w nowe funkcje oraz treści (44%), a następnie na optymalizację (33%). Pozostałe wartości wskazywały na polepszenie doświadczeń z gry (9.5%), usprawnienie rozgrywki i balansu (7%), naprawę błędów (5%), oraz dopieszczenie grafiki (1,5%).

Ponad 75% z was stwierdziła, że nowe funkcje, treści oraz optymalizacja są priorytetem nr jeden, i na tym skupimy się w najbliższych miesiącach. Podczas gdy nowe treści mamy już w planach to optymalizacja wydajności pozostaje priorytetem dla naszego zespołu przed premierą gry na konsolach.

Zapytaliśmy was: Jaka nowa treść najbardziej ciebie ekscytuje?

Wyniki przytłaczająco sugerują, że nowe mapy są najbardziej pożądane. Nowe mapy stanowią 50% głosów, mapy nocne stanowią 23%. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy potwierdzić iż następna aktualizacja (v1.2) będzie zawierać nową mapę „Outskirts”, którą mogliście poznać pod nazwą „Compound” gdy droczyliśmy się z wami w mediach społecznościowych. Chcemy się również podzielić tym, że pracujemy nad odświeżonymi wersjami map „Ministry” oraz „Sinjar”. Oprócz wymienionych wyżej map w przygotowaniu są kolejne dwie, o których podamy więcej informacji w odpowiednim czasie.

podgląd nadchodzącej mapy Outskirt.

Mamy podobne uczucia w stosunku do nowych map co nasza społeczność i cieszymy się z rozszerzenia gry o nowe mapy oraz z wielu innych kreatywnych map, gdy społeczność dostanie w swoje ręce edytor poziomów. Dzielenie się postępem prac nad mapami nawet gdy znajdują się we wczesnej fazie rozwoju będzie częstym zjawiskiem w przyszłości. W większości w postaci zrzutów ekranu bądź wywiadów z naszymi projektantami poziomów.W późniejszym okresie tego roku nasz zespół będzie pracował nad nocnymi wersjami naszych map. Zamiany zawierać będą m.in. dodatkowe zmiany w rozgrywce takie jak noktowizory, latarki, zmiany w sztucznej inteligencji oraz inne.

 

Nowe bronie stanowiły kolejne 20% głosów. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w następnej aktualizacji będą zawarte dwie nowe snajperki przeciwpancerne dla klasy Marksman: M82A1 CQ dla grupy antyterrorystycznej oraz M99 dla powstańców.

 

Pytanie nr 7 oraz 8 pokazało, że ponad 60% odpowiadających poprosiło o broń z współczesnego pola walki, a 65% poprosiło o więcej broni dla klasy Rifleman, Demolitions, Commander, Observer oraz Advisor. Dane te wskazują na duże zainteresowanie broniami szturmowymi. Możemy potwierdzić, że nad kilkoma z nich pracujemy.

Zapytaliśmy was: Która z nowych funkcji najbardziej ciebie ekscytuje?

W przeważającej mierze wyniki wskazują na potrzebę w parcia przez grę modów(42%). Modowanie jest główną częścią tożsamości firmy New World . Zawsze staramy się, aby nasze gry były „otwarte” i bezproblemowe dla graczy, którzy chcą tworzyć w niej nową nieoficjalną zawartość. Wiele osób z naszej drużyny swój początek w branży zawdzięcza modyfikacjom gier.

Jesteśmy zobowiązani do dodania wsparcia modyfikacji dla I:S w ramach naszych planów popremierowych gry.Proces wdrażania trybu modyfikacji w UE4 różni się od tego z silnika Source i nasza ekipa potrzebuje na niego więcej czasu. Tryb ten znajduję się w naszych planach rozwoju gry i pojawi się prawdopodobnie w drugą połowę roku. Naszym obecnym planem jest wpierw uruchomienie bety edytora poziomów, a następnie wdrożenie platformy do dystrybucji modyfikacji i rozszerzenie jej na inne obszary takie jak niestandardowa broń.

Nowe oficjalne tryby gry byłym drugą najbardziej pożądaną funkcją z wynikiem 21% głosów. Wraz z najbliższą aktualizacją dodany będzie tryb ”Hardcore checkpoint” dla bardziej wymagających graczy. W planach są kolejne tryby wybrane przez was w ankiecie. Wyniki z pytania nr 10 wskazują, że największym zainteresowaniem cieszy się tryb “Frontline” z DoI (23.2%), tryb “VIP” oparty na “Ambush” z Insurgency (22.7%) oraz tryb “Outpost” z Insurgency (17%). Nie możemy w danym momencie powiedzieć, który z tych trybów będzie następny ale będziemy informować was w miarę zbliżania się do jego wydania.

Jeżeli chodzi o nowe tryby zręcznościowe to dominowały “King of the Hill” oraz tryb “Domination” (otrzymując po około 24% głosów) a tuż za nimi pojawił się tryb “FFA all gun mode” z wynikiem 19%. Biorąc pod uwagę podobieństwo między trybami |King of the Hill” oraz “Domination” jest mało prawdopodobne byśmy dążyli do obu tych trybów. Aby ustalić, który z nich powinien być rozwijany ponownie przeprowadzimy ankietę mając nadzieję uzyskać bezsporną przewagę jednego z trybów.

Zapytaliśmy was: Jaki rozmiar oraz częstotliwość wydawania map preferujesz (Częstsze wydawanie mniejszych map czy rzadziej większe)?

Wyniki wykazały, że społeczność jest podzielona. Nasz zespół będzie eksperymentował zarówno z obecnym rozmiarem map oraz z mniejszymi skupionymi na CQB (Close Quarters Battle) mapami. Z punktu widzenia rozwoju, mapy w mniejszej skali będą prawdopodobnie posiadały lepszą optymalizację, jednak duże mapy pozwalają na różne style gry przy zwiększonym udziale optyki oraz pojazdów. Obecnie mamy już w produkcji kilka map. Jednak będziemy badać opinię społeczności odnośnie tego tematu.

Zapytaliśmy was: Które funkcje dla trybu competetive ekscytują ciebie najbardziej?

Możliwość tworzenia meczy bez matchmakingu (36%) i ekskluzywnych nagród kosmetycznych (30%) była najwyżej ocenianymi cechami w tej kategorii. W najbliższych miesiącach mamy nadzieję, że wprowadzimy te nowe funkcje oraz poprawimy ogólne doświadczenie w granie w trybie competetive w oparciu o wasze stałe informacje zwrotne, a także będziemy wspierać i oferować nagrody pieniężne dla imprez społeczności.

Zapytaliśmy was: Czy są jakieś mapy, które mają szczególnie słabą wydajność na twoim komputerze?

Zdecydowana większość graczy zaznaczyła : “Wszystkie mapy działają dobrze” (68%), co miło słyszeć. Jednak rafineria odnotowała znacznie wyższy procent odpowiedzi twierdzących, że jest najmniej wydajna (16% w porównaniu z 4-7% w przypadku innych map). Nasza ciągła praca nad poprawą wydajności powinna pomóc na wszystkich mapach; będziemy zbierać więcej informacji o konfiguracji komputera od graczy z problemami. Jednakże nasz zespól ponownie prześwietli rafinerię, aby sprawdzić czy możliwe jest wprowadzenie jakichkolwiek ulepszeń poprawiających wydajność.

Zapytaliśmy was: Czy istnieje jakikolwiek tryb gry, który ma szczególnie słabą wydajność na twoim komputerze?

Zdecydowania większość graczy zaznaczyła „Wszystkie tryby działają dobrze” (73%). Tryb Push wydawał się mieć największy odsetek respondentów twierdzących, że jest najmniej wydajny (9% w porównaniu do 2-5% dla innych trybów), co prawdopodobnie związane jest z większą ilością graczy na mapie. Nasz zespół po raz kolejny będzie starał się zebrać dane dotyczące konfiguracji sprzętowej od graczy, którzy mają problem z wydajnością  zachęcając ich do przekazywania informacji o sprzęcie i oprogramowaniu poprzez forum Steam bądź forum FHI stosując się do wytycznych opisanych w tym wątku (oryginalny wpis).

Najbliższa zawartość.

Chociaż wdrożenie niektórych funkcji z informacji zwrotnych może zająć trochę czasu, nasz zespół posiada kilka funkcji, które były opracowywane, oraz których gracze mogą się spodziewać w najbliższym czasie. Należą do nich: Zdobywanie doświadczenia na serwerach prywatnych, ulepszenia w przeglądarce serwerów, wsparcie gry dla trybu offline, wsparcie dla chmury Steam, nowe kosmetyczne kategorie, dostosowanie uzbrojenia w menu głównym, obracanie postaci w menu Wyglądu oraz liczne poprawki, optymalizacje w nawiązaniu do map, tryby gry i bronie wymienione powyżej.

Informacje zwrotne od naszej społeczności maja kluczowe znaczenie dla ewolucji gry Insurgency:Sandstorm. Nasz zespół jest zaangażowany w wsparcie po wydaniu gry dla komputerów jak i również rozwój nadchodzących wersji na PS4 oraz Xbox One. Zachęcamy graczy do tego aby ich głos był słyszany prowadząc konstruktywną dyskusje online oraz odpowiadając w naszych ankietach. Nasz zespół będzie starał się zwiększyć przejrzystość swoich działań poprzez dzielenie się większą częścią procesu produkcji nowych treści poprzez serię blogów deweloperskich, zaczynając od bliższego przyjrzenia się mapie Outskirts.

 

 

Oryginalny wpis: https://newworldinteractive.com/insurgency-sandstorm-survey-results-and-community-update/

 

Dodaj komentarz