kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency: Sandstorm z patch’em v1.1

Polska społeczność gry

Insurgency: Sandstorm z patch’em v1.1

Z przyjemnością informujemy, że pierwsza ważna aktualizacja Sandstorm jest już dostępna.

Aktualizacja v1.1 wprowadza nowy trybu gry , pięć nowych broni, nową mapę (strzelnicę) do ćwiczeń, poprawę wydajności i dużo mniejszych zmian, dodatków i poprawek.

 Dwie nowe odmiany MP5, MP5A2 i MP5A5, to broń niskiego kalibru z dobrą kontrolą odrzutu, idealną do walki w zwarciu. Jest też para nowych karabinów maszynowych, M240B i MG3, oferujących odpowiednio wysokie obrażenia i absurdalną szybkostrzelność. Jest też nowy pistolet po stronie Security, PF940, wyposażony w 9-milimetrowe pociski i ogromny magazynek o pojemności 31 naboi. 

Wprowadzenie nowej broni łączy się z poprawą granatów błyskowych, aby były bardziej skuteczne, a także z nowymi dodatkami kosmetycznymi okularów, tatuaży, nowego kamuflażu i wiele więcej. Poprawki wydajności i jakości gry, plus poprawki błędów, są również główną częścią łaty. 

Nowe funkcje

  • Przejcie na Unreal Engine 4.21.
  • Nowy tryb gry Team Deathmatch.
  • Nowa lista Arcade w sekcji Play.
    • Obecnie posiada Team Deathmatch do 24 graczy.
  • Nowy poziom w sekcji Samouczki
    • Pozwala graczom przetestować wszystkie bronie, wyposażenie i ulepszenia w grze zarówno na żywych, jak i nieruchomych celach.
  • System głosowań, (vote kick) na serwerach społeczności. 
  • Kara czasowa za opuszczenie meczu w trybie Competitive.
    • Wyjście z meczu podczas gry uniemożliwi graczowi ponowne wyszukiwanie kolejnego meczu przez 15 minut. Kara czasowa wzrasta z każdym kolejnym opuszczeniem meczu.
  • Rostrzygnięcie remisu w trybie Competitive.
    • Jeśli mecz zakończy się remisem (4-4), drużyny grają dogrywkę do czasu uzyskania przewagi 2 wygranych rund. Co rundę następuje zmiana stron.
  • Community Test Environment (CTE) jest teraz dostępne bibliotece Steam. CTE to wersja gry, która będzie otwierana okresowo, aby umożliwić graczom podgląd i testowanie przyszłych aktualizacji przed ich wydaniem.

Nowa treść

  • Bronie:
    • Security
      • Pistolet PF940
      • Pistolet maszynowy MP5A5
      • Pistolet maszynowy M240B
    • Insurgents
      • Pistolet maszynowy MP5A2
      • Karabin maszynowy MG3

Rozgrywka

  • Bronie
    • Naprawiono błąd, przez który flash-e nie zawsze oślepiały wroga.
    • granaty błyskowe spowalniają teraz ruch gracza podczas oślepiania.
    • Broń będzie teraz odsuwać się dalej od wszelkich przeszkód, zanim wejdzie w stan podniesienia lub opuszczenia.
    • Długość lufy dla broni zostanie teraz rozszerzona o ulepszenia broni.
    • Pistolety nie są już upuszczane w chwili śmierci. Dokonano tego w celu dalszej optymalizacji gry.
    • Zwiększona rozpiętość pocisków strzelby Flechette jest taka sama, jak w standardowych.
    • Zredukowano prędkość pocisków, zmniejszając obrażenia na długim dystansie.
    • Zwiększony czas celowania w celowniku karabinów maszynowych.
    • Zwiększona waga FAL, G3A3 i Mk 14 EBR.
    • Zmniejszenie odrzutu dla M249 i PKM.
    • Obniżony koszt zaopatrzenia Uzi do 2 w Versus / Coop i 4 w Competitive.
    • Zwiększony koszt zaopatrzenia magazynu MP7 Extended Magazine do 4 w Versus / Coop i 5 w Competitive.
    • Combat Knife, Kukri – obrażenia zadawane przez broń w walce wręcz nie są zmniejszane przez kamizelki.
    • Nóż Combat Knife i Kukri zostały powiększone a ich użycie od tyłu przeciwnika powoduje natychmiastową śmierć.
  • Competitive
    • Ulepszono kojarzenie w trybie Competitive aby dopasować graczy o podobnej randze.
  • Poprawiono czat tekstowy
    • Dodano ochronę przed spamem.
    • Usunięto tło na panelu czatu.
    • Panel czatu wyświetla teraz tylko najnowsze wiadomości.
    • Tekst jest bardziej czytelny.
  • Zmieniono nazwę “Browse Servers” na “Community Servers” w menu Play pod Coop i Versus.
  • Dodano ikony problemów z łącznością na HUD, w tym ostrzeżenia o wysokim pingu i przekroczeniu limitu czasu.
  • Przedmioty, na które nie możesz sobie pozwolić przy zakupie, są teraz wyświetlane jako wyblakłe w menu Loadout.
  • Zegar odliczający dodatkowy czas podczas rundy będzie teraz migał na czerwono na ekranie HUD.
  • Wszystkie losowe wskazówki są widoczne w menu gry.
  • Ikona magazynka broni będzie teraz migała na biało, aby wskazać, że trwa przeładowanie, lub czerwona, jeśli przeładowanie zostało przerwane w wyniku zmiany broni, biegu itp.
  • dźwięk VoIP będzie teraz prawidłowo odbijał się echem w rozmowach na zewnątrz lub wewnątrz pomieszczeń.
  • Zakres bliskości VoIP dla członków drużyny został teraz zwiększony do 80 metrów, a zasięg wroga wynosi 15 metrów.
  • Najechanie myszką na leżącą broń z innym kaliberem wskaże, jaki kaliber ma broń.
  • Najeżdżając na ikonę gracza w twojej drużynie na mapie taktycznej, będzie teraz wyświetlać jego nick.
  • Najechanie myszką na nazwę gracza na tablicy wyników pokazuje teraz, gdzie znajdują się on na mapie taktycznej

Naprawione błędy

  • Zredukowano problemy, w których ręce graczy mogą stać się niewidoczne podczas rozgrywki.
  • Naprawiono błąd, w którym wyciszeni gracze byli losowo słyszani.
  • Naprawiono błąd, przez który wyciszeni gracze nie przechodzili na do nowej rundy. 
  • Naprawiono błąd, przez który postacie stały się pływające lub częściowo zatopione w ziemi.
  • Naprawiono błąd, przez który rozszerzenia Extended Magazine czasami były spinane rękami podczas przeładowywania. 
  • Naprawiono błąd, przez który gra zawieszała się na ekranie ładowania na serwerach społecznościowych po zmianie mapy.
  • Naprawiono problem z blokowaniem się ekranu ładowania na poziomie 95% lub 100% po zmianie serwera.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że przejście do tej samej mapy powodowało rozłączanie się graczy na serwerach społeczności. 
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ustawienie ograniczenia liczby klatek zostało zresetowane podczas restartu gry. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego poziom gracza z menu głównego i menu wyników w grze byłby inny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie zbierano poprawnie statystyk zdarzeń i zabić. 
  • Naprawiono problem z dokładnością wyświetlania statystyki czasu przechwytywania. 
  • Naprawiono błąd, przez który główna broń gracza nie pojawiała się na ekranie, gdy do niej był dołączony granatnik.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł spamować dźwiękiem wystrzeliwania rakiety bez wystrzeliwania rakiety.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że jeśli gracz wybrał opcję “Pełny ekran” w ustawieniach Wideo, to przy następnym uruchomieniu gra zaczynałaby się w trybie “Windowed (Borderless)”.

Dodaj komentarz