kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Aktualizacja społeczności 02/03/19

Polska społeczność gry

Aktualizacja społeczności 02/03/19

2 MARCA O 12:22 – JONNY-HIGGINS

Cześć wszystkim, 

po czwartkowej aktualizacji zaobserwowaliśmy wzrost liczby wątków i recenzji, które wspominają o spadku wydajności wraz z przejściem do nowej wersji silnika Unreal 4.21, jak również o wyższej częstotliwości pewnych problemów, które według nas zostały znacznie złagodzone. Nasz zespół programistów ciężko pracował, próbując wyizolować i rozwiązać te błędy, które obejmują problemy dotyczące niewidocznych rąk / kosmetyków, desynchronizacji połączeń i kar czasowych w trybie competitive. Podczas gdy pracujemy nad zbliżającą się poprawką, planujemy spędzić kolejne tygodnie, jeszcze bardziej dopracowując grę, zanim zaczniemy pracować nad nową zawartością.

Jeśli chodzi o problemy z wydajnością od czasu aktualizacji, poniżej podaliśmy kilka wskazówek, które mogą pomóc. Podczas gdy wiele osób zgłosiło gorszą wydajność po aktualizacji, podczas testów zamkniętego środowiska testowego otrzymaliśmy dane wskazujące, że większość ludzi zauważyła poprawę wydajności w nowej wersji, wiele z nich zgłosiło znacznie lepszą wydajność. Sugeruje to, że problemy dotyczą określonych konfiguracji sprzętu i sterowników, ustawień gry lub starszych danych aplikacji, które należy wyczyścić.

Aby nasz zespół mógł skutecznie przyglądać się i rozwiązywać te problemy, ważne jest, abyśmy otrzymywali jak najwięcej informacji od społeczności. Jeśli masz problemy od czasu aktualizacji, zachęcamy użytkowników do sprawdzenia forów Steam i postępowania zgodnie z naszymi wskazówkami, jak prawidłowo zgłaszać problemy, niektóre kluczowe informacje są wymienione poniżej.

KROK 1 – Sprawdź, czy twoja maszyna spełnia minimalne wymagania systemowe podane na stronie sklepu Steam. 

MINIMUM: 
Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego. 
OS: Windows 7/8/10 (64 bity) 
Procesor: Intel Core i5-4440 (3.10GHz) / AMD FX-6300 (3.50GHz) 
Pamięć: 8 GB pamięci RAM 
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon HD 7970 
DirectX: wersja 11 
Pamięć dysku: 40 GB

ZALECANE:
Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego 
OS: Windows 7/8/10 (64 bity) 
Procesor: Intel Core i7-8700 ( 3,20 GHz) / AMD Ryzen 7 2700 (3,20 GHz) 
Pamięć: 16 GB pamięci RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 980 / AMD Radeon R9 390X 
DirectX: Wersja 11 
Pamięć dysku : 40 GB dostępnego miejsca
Uwagi dodatkowe: Zalecany jest dysk SSD. 

KROK 2 – Upewnij się, że gra i wszystkie sterowniki są aktualne. 

Jeśli doświadczasz spadku po aktualizacji do obecnej wersji, zdecydowanie zalecamy usunięcie zawartości folderu danych aplikacji z folderu “% LOCALAPPDATA% \ Insurgency \ Saved \ Config \ WindowsClient” lub wykonanie nowej instalacji gry.

Jeśli napotykasz problemy z wydajnością podczas korzystania z 8 GB pamięci RAM, upewnij się, że jesteś w trybie pełnoekranowym i zamknąłeś wszystkie otwarte karty przeglądarki internetowej lub programy obsługujące intensywnie pamięć.

Istnieje również kilka konkretnych ustawień, które możesz sprawdzić, jeśli masz problemy:

  • Tryb wyświetlania: tryb pełnoekranowy zapewnia najwyższą wydajność gry.
  • Jakość cieni: Obniżone cienie mogą mieć znaczący pozytywny wpływ na wydajność gry.
  • Rozmiar puli tekstury: ustawia ilość ramek GPU, które mogą być używane przez tekstury. Wypróbuj oba ustawienia i sprawdź, który z nich działa lepiej.
  • Limiter ramek: Jeśli zauważysz, że liczba klatek na sekundę jest zmienna i wolisz bardziej stabilną szybkości klatek, zalecamy ustawienie limitu klatek. Ograniczając liczbę klatek poniżej maksymalnego FPS, klatki będą bardziej spójne.
  • Rozwiązanie: jeśli używasz rozdzielczości wyższej niż 1920 x 1080 i masz problemy z wydajnością, spróbuj zmniejszyć rozdzielczość z powrotem do 1920 x 1080.

Upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników kart graficznych AMD i Nvidii. 
UWAGA: Jeśli korzystasz z karty Nvidia i nie masz szczęścia z najnowszymi sterownikami, spróbuj przywrócić sterowniki karty graficznej do poprzedniej wersji. Otrzymaliśmy zgłoszenia, że ​​najnowsze sterowniki Nvidii powodują problemy. Daj nam znać, czy to działa, abyśmy mogli lepiej zrozumieć wpływ najnowszych sterowników Nvidii na grę.

KROK 3 – Utwórz post lub wyślij e-mail na adres support@newworldinteractive.com wraz z opisem problemu oraz szczegółami DxDiag twojego systemu i ustawieniami w grze; tam, gdzie to możliwe, zrzuty ekranu, filmy aby odtworzyć błąd.

Przed utworzeniem nowego wątku skorzystaj z funkcji wyszukiwania, aby sprawdzić, czy Twój problem lub podobny problem został już zgłoszony. Przechowywanie raportów podobnych problemów w jednym miejscu pomoże naszemu zespołowi znaleźć i przeanalizować problem. 

Zgłaszając problem, zrób zrzut ekranu ze stroną ustawień graficznych w grze.

Jeśli wystąpi awaria, prześlij raport o awarii wraz ze szczegółami dotyczącymi tego, co działo się wcześniej i zamieść Twój SteamID w polu opisu.

Dodaj komentarz