kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency: Sandstorm Pre-Order Beta 2 Patch 6 września 2018

Polska społeczność gry

Insurgency: Sandstorm Pre-Order Beta 2 Patch 6 września 2018

6 września br. NWI wydało pierwszą dużą aktualizację Bety 2. Aktualizacja zawiera wiele istotnych poprawek, ulepszeń i optymalizacji. Z testów jakie wykonaliśmy jasno wynika że patch zdecydowanie zwiększył wydajność na starszych kartach graficznych umożliwiając graczom wreszcie płynną rozgrywkę.

Gra oferuje teraz wiele sposobów dostosowywania ustawień wideo, umożliwiającą dostosowanie jakości i wydajności w zależności od specyfikacji systemu. W szczególności:

  • Texture Streaming Pool Size należy dostosować do posiadanej karty graficznej. Zaleca się rozpoczęcie od niskich i stopniowo zwiększać, aby sprawdzić, z czym poradzi sobie zainstalowany GPU. Ustawienia zbyt wysokie spowodują zauważalne spadki płynności, ponieważ GPU zostanie przeciążony.
  • Shadow Quality, Dynamic Shadow Resolution a także Cascaded Shadow Map Resolution mają dość duży wpływ na wydajność, dlatego zalecane jest obniżenie tych ustawień w maksymalnym stopniu, jeśli występują problemy z wydajnością i płynnością.
  • Tryb wyświetlania na Full Screen jest bardzo ważny, aby dokładnie sprawdzić kwestie wydajności w grze. Zaleca jak najszybsze przejście do trybu pełnoekranowego.

Chociaż wprowadzono wiele nowych ustawień w opcjach grafiki, które można ustawić, te wymienione powyżej są szczególnie przydatne i ważne.

Ogólne ulepszenia

  • Rozszerzone menu ustawień wideo
    • Ustawienia wideo są akceptowane tylko wtedy, gdy użytkownik naciśnie „Zastosuj zmiany”.
    • Dodano nowe opcje zaawansowane.
      • Super Sampling
      • Ambient Occlusion
      • Anisotropic Filtering
      • Tessellation
      • Screen Space Reflections
      • Texture Streaming Pool Size
      • Maximum Dynamic Shadow Resolution
      • Maximum Cascaded Shadow Map Resolution

Główne poprawki

Naprawiono problem z rejestracją trafień, która uniemożliwiła pociskom zadawanie obrażeń wrogowi, czasami powodując wyższy time to kill.

Optymalizacja i wydajność

  • Wyłączono Nvidia Aftermath, ponieważ była to prawdopodobna przyczyna problemów z podłączeniem do serwera.
  • Poprawiona szybkość przetwarzania animacji.
  • Przeniesiono wszystkie character cosmetics do nowego systemu.

Udoskonalone tekstury dla następujących elementów:

    • Russian Transport Truck
    • Large Technical
    • Gunship
    • Support Helicopter
    • Destroyed Support Helicopter
    • Bomber Drone
    • Various small level props

Ulepszenia w grach

  • Ruch gracza
    • Zmniejszono nieznacznie przyspieszenie gracza.
    • Zwiększono czas wstania postaci z pozycji leżącej z 0,65 sekundy na 1 sekundę.
  • Dodano Maskę Gazową do domyślnego ekwipunku dla wszystkich klas Powstańców.
  • Usunięto magazynek drum w trybach Versus i Competitive.
  • Balans broni
    • Zmniejszona skuteczność Lekkiego Pancerza.
    • Zmniejszono nieznacznie skuteczność Ciężkiego Pancerza.
    • Zmniejszono nieznacznie spadek wydajności spowodowany utratą kondycji.
    • Zmniejszono prędkość kołysania.
    • Animacji Melee Bash nie można już używać na otwartych drzwiach.
    • Zwiększony spadek pocisku dla 5,56, 5,45 i 7,62 na długich dystansach.
    • Zwiększono prędkość animacji sprawdzania ilości amunicji o 40%.
    • Naprawiono bug lasera Laser Sight  który wyświetlał się nieprawidłowo dla innych postaci.
    • Lekki plecak nie daje już dodatkowej rakiety.
    • Heavy Carrier daje tylko jedną dodatkową rakietę zamiast dwóch.
    • Zmniejszono czas gotowania M83 z pięciu do czterech sekund.
    • Zwiększono prędkość rzutów granatów M84 o 30%.
    • Dwójnogi pozwalają teraz na bardziej realistyczne kąty.
    • Zmniejszone maksymalne Bipod.
    • Greased Bolt Upgrade
      • Zwiększony koszt ekwipunku do trzech w Versus i Coop.
      • Zwiększony koszt ekwipunku do czterech w meczach Competitive.
    • Mosin Stripper Clip Upgrade
      • Zwiększony koszt ekwipunku do dwóch w Versus i Coop.
      • Zwiększony koszt ekwipunku do trzech w meczach Competitive.
      • Dodano Maskę Gazową do domyślnego ekwipunku dla wszystkich klas Powstańców.
      • Usunięto magazynek drum w trybach Versus i Competitive.
  • Tryby gry
    • Checkpoint
      • Dodano Marksman’a, Breachera i inne nieużywane klasy jako wrogów.
      • Dodano supresory AK do klas Security Commander, Observer, Rifleman and Demolitions. 
      • Dodano ulepszenie magazynka drum do wszystkich klas.
      • Zwiększone wrogie AI przy odrodzeniu na ostatnim punkcie.
    • Wsparcie dla Gunship i Minigun
      • Zwiększono kąt, przy którym helikoptery zaczynają strzelać do graczy, dzięki czemu ich początkowe strzały są mniej dokładne.
      • Zredukowano wsparcia śmigłowca minigun o 10%.
      • Skrócono czas zawisu dla Gunship z 15 sekund do 10 sekund.

Wizualne

  • Poprawiono jakość wygładzania FXAA.

Zaktualizowano treści

  • Animacja
    • Lepsze animacje ciał na podłożu.
    • Dodano pozostałe animacje broni dla Uzi, w tym Speed ​​Reload, Foregrip i Drum.
    • Ulepszono lokalizacje granatów.
    • Ulepszono lornetkę, C4, miny i podobne przedmioty.
  • Bronie
    • Dodano nowy kompensator dla M45.
  • Dostosowywanie
    • Odblokowane elementy pojawią się u góry.
    • Kobiece włosy, mogą być teraz używane z nakryciem głowy.
    • Dodano warstwę tekstur zarostu na twarzy.
    • Zredukowano „rzadkie” koszty zmian kosmetycznych z 900 do 600 kredytów.
    • Zredukowano „bardzo rzadkie” koszty zmian kosmetycznych z 1800 do 1200 kredytów.
    • Zredukowane „rzadkie” koszty kamuflażu z 1000 do 800 kredytów.
    • Zredukowane „bardzo rzadkie” koszty kamuflażu z 2000 do 1500 kredytów.
  • Audio
    • Dodano odgłos kaszlu po otrzymaniu obrażeń od ataku chemicznego.
    • Zaktualizowano całą muzykę podczas kontrataku.

Poprawki

  • Doświadczenie użytkownika
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli czasem zostać zablokowani, przy podkładaniu materiału wybuchowego na celu.
    • Naprawiono osiągnięcie „High Speed ​​Low Drag„.
    • Naprawiono sporadyczne awarie spowodowane przez odtwarzacz filmów podczas sekwencji ekranu powitalnego.
    • Naprawiono awarię występującą z mapą taktyczną.
    • Naprawiono awarię występującą podczas wyrzucania broni.
  • Bronie
    • Naprawiono AN-M14, które nie powodowały żadnych efektów, jeśli detonowały w powietrzu.
    • Naprawiono pozycję ręki strzelca z trzeciej osoby.
    • Naprawiono wyrównanie celownika optycznego PK-AS.
    • Włączono przetwarzanie końcowe w systemie optycznym PK-AS.
    • Naprawiono powłokę magazynka pokazującą pustą animację M870.
    • Naprawiono magazynek blokujący kamerę gracza podczas korzystania z L85A2 z powiększonym magazynkiem.
    • Naprawiono zaniki zapasów G36K podczas korzystania z aktualizacji Extended Magazine.
    • Naprawiono brak dźwięku podczas instalowania dwójnoga na podłożu.
  • Wsparcie ogniowe
    • Naprawiono pociski rakietowe od czasu do czasu odbijające się od terenu.
    • Naprawiono problem z logiką kierowania helikopterem.
  • Voice Over
    • Naprawiono opóźnione czasu odtwarzania sekwencji głosowych.
    • Zredukowany czas głosu Kill Confirmed dla wsparcia Gunship i Minigun.

Ulepszenia interfejsu użytkownika

  • Dodano ikonę odznaki pustej rangi dla graczy, którzy nie ukończyli wystarczającej liczby meczów o miejsce w rankingu w trybie Competitive.
  • Dodano ikony dowódcy i obserwatora na mapie taktycznej.
  • Dodano opcję Zaawansowane, aby całkowicie wyłączyć HUD w Ustawieniach wideo.
  • Różne ulepszenia do ikon dla wszystkich klas.

Balans i poprawki map

  • Crossing
    • Landscape optimization pass.
    • Moved Security Skirmish spawn a bit further back.
    • Moved Security spawns for A and D back a bit on Push Insurgents.
    • Tweaked interior lighting to improve readability.
    • Fixed various terrain bugs.
    • Improved shadows on some level props.
    • Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.
  • Farmhouse
    • Made various optimization improvements.
    • Revised Skirmish scenario to make it less of a spawn trap for Insurgents.
    • Particles no longer have a second delay before they become inactive outside players view.
    • Fixed AI being able to see through the crop fields.
    • Fixed floating issues with roads.
    • Tweaked post-processing to reduce washed-out look and improve contrast.
    • Adjusted placement of dynamic level props.
    • Fixed an issue where Security players couldn’t capture objective A in a certain spot on Push Security.
    • Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.
    • Improved AI vehicle navigation on Checkpoint.
    • Improved AI’s ability to use cover.
    • Fixed other miscellaneous bugs.
  • Hideout
    • Optimized terrain to lower triangle count.
    • Adjusted playable area to make it feel less restrictive.
    • Made river near Insurgents Skirmish spawn more shallow.
    • Moved Security spawn closer to the river and relocated D to a different building on Skirmish.
    • Moved Supply Crates closer to faction spawns on Skirmish.
    • Removed a few balconies that were obstructing firing positions.
    • Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.
    • Fixed other miscellaneous bugs.
  • Summit
    • Optimized buildings to reduce draw calls.
    • Optimized background rocks and buildings.
    • Modified culling to make it more aggressive at longer range.
    • Made particles despawn more quickly if outside player’s view.
    • Improved HLODs.
    • Switched teams on Checkpoint Security and Checkpoint Insurgents scenarios.
    • Removed roads from the hilltop to make them less navigable for vehicles.
    • Lowered railing on the bridge to improve defensive positions.
    • Improved AI vehicle navigation on Checkpoint.
    • Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *