kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency Sandstorm nowe informacje po E3 Expo

Polska społeczność gry

Insurgency Sandstorm nowe informacje po E3 Expo

Podczas imprezy E3  Alex udzielił kilku odpowiedzi na nurtujące wszystkich pytania – oto najważniejsze z nich.

P: Jak będzie wyglądać personalizacja postaci?

Odp .: Będzie 200 unikalnych przedmiotów do wyboru, pokażemy je później.

P: Kiedy będzie dostępna beta?

Odp .: Beta będzie kilka tygodni przed premierą, dokładna data nie jest jeszcze znana.

P: W jakich trybach gry będą dostępne kamizelki samobójcze.

Odp .: Dostępne będą tylko w trybie Coop.

P: Modele postaci będą takie jak w wersji alpha ?

Odp .: Animacje i modele postaci zostaną zaktualizowane.

P:  a noktowizory, nocne mapy, maska ​​gazowa i inne akcesoria?

Odp .: Maski gazowe i noktowizyjne zostaną pokazane później.

P: Czy Insurgency 2014 będzie nadal aktualizowane po uruchomieniu Insurgency Sandstorm ?

Odp.: Nie.

P: Obrażenia od upadku?

Odp .: Są już w grze.

P: Czy amunicja HP ​​i AP będzie dostępna w Insurgency Sandstorm?

Nie.

P: Ile map będzie dostępnych na premierze?

Odp .: Obecnie dostępnych jest 8 map, więc tyle mniej więcej będzie w momencie premiery.

P: Czy w Insurgency Sandstorm pojawią się nowe utwory muzyczne?

Odp .: Tak.

P: Czy cele dla trybu Push będą stałe, czy będą zmienne w każdej grze?

Odp .: Tak, są niezmienne.

P: Czy pojawi się opcja Kill feed* na serwerach?

Odp .: Kill feed domyślnie będzie wyłączony, ale będzie można go włączyć w opcjach serwera.

P: Ile pojazdów będzie dostępnych w grze?

Odp .: Do tej pory są dwa.

P: Czy użycie RPG w grze zostało zrównoważone od alphy?

Odp .: Zrównoważyliśmy je.

P: Czy będzie dostępne wolne spojrzenie (free look) ?

Nie.

P: Coś w sprawie system progresji ?

Odp .: Będzie waluta w grze, aby kupić ulepszenia, tzw. „skrzynki” nie będą dostępne w Insurgency Sandstorm, więcej informacji przedstawimy w późniejszym terminie.

 

(* – Kill Feed – inaczej aktywność zabić .Dzięki temu wiemy dokładnie kto od kogo zginął oraz jakich dokładnie umiejętności użyto).

 

Na zakończenie kilka dodatkowych grafik i informacji technicznych.

Jedna z map

Coop Map AI

Alex Blonski wspomniał, że ta mapa jest jedną wielką górą.

Coop Classes (klasy postaci w trybie kooperacji)

Klasy w trybie Coop

Tutaj widzimy różne klasy w trybie gry Coop.

 

Przejmowanie punktów kontrolnych

 

Broń i załadunek

Ten aspekt rozgrywki przeszedł reorganizację. System załadunku otrzymuje system punktów ciężaru i posiada wskaźnik porównania broni.

Porównanie broni

Tutaj widzimy jedną z wybranych broni M24, poniżej AK-74.

Wysokie punkty Mała waga
Brak wysokich punktów

 

Poniżej widać ekwipunek dowódcy (obserwatora), zauważ lornetkę.

Binos of Death

Klasy dowódców i obserwatorów mają możliwość wezwania artylerii. W grze istnieje element HUD, który to pokazuje.

W zakresie

Wygląda na to, że widzimy tu pasek zasięgu – jak blisko musisz być, aby wezwać wsparcie ogniowe.

Poza zakresem i niedostępne

Kiedy obserwator lub dowódca zginą, ikona zmienia kolor na czerwony.

 

Wsparcie ogniowe: Obejmuje naloty, artylerię, atak chemiczny, samobójcze drony, śmigłowce z rakietami i działa samochodowe.

Mechanika broni gracza

Ten aspekt HUD pokazuje nowe ikony trybu ognia, które naprawdę ułatwiają korzystanie z niego, doskonały dodatek.

Single Fire,Semi Auto, Full Auto Respectively
Single Fire, Semi Auto…So many Mags
Single Fire, Full Auto…Incoming Regret

Naciskając F

Spowodujemy otwarcie drzwi budynku lub pojazdu a także wywołamy opcje załadunku lub podniesienia broni.

Doors
Vehicle Doors
Reload Options
Weapon Pickup

Naciskając spację

Otwieramy / podnosimy.

Klawisz zostanie prawdopodobnie zbindowany domyślnie pod przycisk myszki.

 

Bonus

Nocne mapy nigdy nie będą takie same

FYI

FPS With Latency
Event Logger
End Game State
New Spectator View

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *