kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Forum

Polska społeczność gry

Insurgency: Sandstorm - Technical FAQ  

  RSS

jigsaw77
(@jigsaw77)
Aktywny użytkownik Admin
Dołączył: 9 miesięcy temu
Posty: 12
26/08/2018 10:47 am  

JAK SPRAWDZIĆ CZY GRA JEST PRAWIDŁOWO ZAINSTALOWANA

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOCAL FILES i kliknij przycisk VERIFY INTEGRITY OF GAME FILES ....

AKTUALIZACJA LUB NAPRAWY MICROSOFT DIRECTX

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOKALNE PLIKI i przycisk BROWSE LOCAL FILES ....
4. Otwórz _CommonRedist> DirectX> Jun2010 i uruchom aplikację DXSETUP.exe.

ZAINSTALUJ LUB NAPRAW MIKROSOFT VISUAL C ++ REDISTRIBUTABLE

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOKALNE PLIKI i przycisk BROWSE LOCAL FILES ....
4. Otwórz _CommonRedist> vcredist> 2015.
5. uruchom aplikację vc_redist.x64.exe.
6. uruchom aplikację vc_redist.x86.exe.

GRA CRASHUJE BŁĘDEM STARTUP / STARTUP ERROR 0XC00007B

A. AKTUALIZACJA LUB NAPRAWA MICROSOFT DIRECTX:

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOKALNE PLIKI i przycisk BROWSE LOCAL FILES ....
4. Otwórz _CommonRedist> DirectX> Jun2010 i uruchom aplikację DXSETUP.exe.

B. INSTALACJA LUB NAPRAWY PROGRAM MICROSOFT VISUAL C + REDISTRIBUTABLE:

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOKALNE PLIKI i przycisk BROWSE LOCAL FILES ....
4. Otwórz _CommonRedist> vcredist> 2015.
5. uruchom aplikację vc_redist.x64.exe.
6. uruchom aplikację vc_redist.x86.exe.

C. URUCHOM GRĘ W TRYBIE ADMINISTRATORA:

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOKALNE PLIKI i przycisk BROWSE LOCAL FILES ....
4. Otwórz Rebelię> Pliki binarne> Win64.
5. Kliknij prawym przyciskiem myszy aplikację InsurgencyClient-Win64-Shipping.exe> ​​Właściwości.
6. Kliknij kartę Zgodność.
7. Zaznacz Uruchom ten program jako administrator i kliknij OK.

UNTRUSTED SYSTEM FILE ERROR - EASY ANTI-CHEAT (EAC)

Jeśli komputer został uaktualniony z systemu Windows 7 lub 8 do systemu Windows 10, usuń folder Windows.old i plik $ Windows. ~ BT za pomocą narzędzia Oczyszczanie dysku:

1. Otwórz Eksplorator plików na pasku zadań.
2. Kliknij prawym przyciskiem na Dysk lokalny (C :)> Właściwości> zakładka Ogólne> przycisk Oczyszczanie dysku> Wyczyść przycisk plików systemowych.
3. Sprawdź następujące elementy:

System utworzył tymczasowe pliki raportów błędów systemu Windows.
Pliki instalacyjne systemu Windows ESD.
Poprzednie instalacje systemu Windows.
Kosz.
Zaktualizuj spakowane pliki kopii zapasowej.

4. Kliknij OK.

RIVATUNER STATISTICS SERVER (RTSS)

Jeśli zainstalowany jest serwer statystyk Rivatuner (np. Dołączony do modułu Afterwardner MSI):

1. Otwórz serwer statystyk RivaTuner (RTSS).
2. Kliknij przycisk Dodaj (w lewym dolnym rogu).
3. Przejdź do strony Steam> Steamapps> Common> Sandstorm> Insurgency>Binaries> Win64.
4. Dodaj aplikację InsurgencyClient-Win64-Shipping.exe w obszarze Właściwości profilu aplikacji.
5. Ustaw poziom wykrywania aplikacji na None dla aplikacji gry.
6. Zamknij serwer statystyk RivaTuner.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

1. Uruchom Steam i kliknij LIBRARY.
2. Kliknij prawym klawiszem na Insurgency: Sandstorm i kliknij Właściwości.
3. Kliknij kartę LOKALNE PLIKI i przycisk BROWSE LOCAL FILES ....
4. Otwórz Insurgency> Binaries> Win64.
5. Kliknij prawym przyciskiem myszy aplikację InsurgencyClient-Win64-Shipping.exe> ​​Rozwiąż problemy ze zgodnością.
6. Wybierz Wypróbuj zalecane ustawienia.

AKTUALIZACJA WINDOWS 10
1. Kliknij przycisk Start systemu Windows> Ustawienia.
2. Kliknij Aktualizuj i zabezpieczenia.
3. Kliknij przycisk Sprawdź dostępność aktualizacji z witryny Windows Update.

ZAKTUALIZUJ STEROWNIK KARTY GRAFICZNEJ
- Zaktualizuj sterownik ekranu AMD z:  http://support.amd.com/en-us/download
- Zaktualizuj sterownik ekranu NVIDIA z:   http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

ZAKTUALIZUJ STEROWNIK AUDIO
1. Kliknij prawym przyciskiem myszy przycisk Start systemu Windows> Menedżer urządzeń.
2. Otwórz kontrolery dźwięku, wideo i gier.
3. Kliknij prawym przyciskiem myszy domyślne urządzenie audio (np. Realtek High Definition Audio)> Aktualizuj sterownik.

ZAPORA SYSTEMU WINDOWS
W przypadku jakiegokolwiek problemu w trybie dla wielu graczy lub przy pomocy Easy Anti-Cheat, sprawdź, czy gra została dodana w Zaporze systemu Windows.
Aby dodać grę w Zaporze systemu Windows:

1. Kliknij prawym przyciskiem myszy przycisk Start systemu Windows> Ustawienia.
2. Kliknij opcję Sieć i Internet.
3. Kliknij Zapora systemu Windows> Zezwalaj aplikacji przez zaporę.
4. Kliknij przycisk Zmień ustawienia.
5. Kliknij przycisk Zezwól na inną aplikację ....
6. Kliknij przycisk Przeglądaj ....
7. Przejdź do strony Steam> Steamapps> Common> Sandstorm.
8. Wybierz aplikację InsurgencyEAC.exe i kliknij Otwórz.
9. Kliknij przycisk Typy sieci ..., zaznacz Prywatne i Publiczne, a następnie kliknij OK.
10. Kliknij przycisk Dodaj.
11. Kliknij przycisk Zezwól na inną aplikację ....
12. Kliknij przycisk Przeglądaj ....
13. Przejdź do strony Steam> Steamapps> Common> Sandstorm> Insurgency> Binaries> Win64.
14. Wybierz aplikację InsurgencyClient-Win64-Shipping.exe i kliknij Otwórz.
15. Kliknij przycisk Typy sieci ..., zaznacz Prywatne i Publiczne, a następnie kliknij OK.
16. Kliknij przycisk Dodaj, a następnie OK.

WSPARCIE DLA EAC
W przypadku jakichkolwiek problemów z Easy Anti-Cheat (EAC), postępuj zgodnie z instrukcjami udzielonymi przez EAC Support for Insurgency: Sandstorm:  https://www.easy.ac/en-us/support/sandstorm/

W JAKI SPOSÓB PRZYGOTOWAĆ LOGI KLIENTA GRY DLA POMOCY TECHNICZNEJ
W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych / błędów, należy dostarczyć logi klienta gry z opisem problemu do dewelopera w celu sprawdzenia:

1. Otwórz Eksploratora Windows lub Eksploratora plików na pasku zadań.
2. Otwórz Dysk lokalny (C :).
3. Otwórz folder Użytkownicy, a następnie folder Twojej nazwy użytkownika Windows.
4. Otwórz folder AppData (*)> Lokalny.
5. Otwórz folder Insurgency> Saved> Logs.
6. Wybierz wszystkie pliki dzienników, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy i kliknij Wyślij do> Folder skompresowany (zipped).
7. Wyślij otrzymany plik jako załącznik z opisem problemu do: support@newworldinteractive.com

(*) AppData jest domyślnie ukrytym folderem. Aby wyświetlić ten folder:

WINDOWS 8/10
- Otwórz Eksplorator plików z paska zadań.
- Kliknij kartę Widok i zaznacz Ukryte pliki.

Wymagania systemowe i optymalizacja
 
Jak wiadomo Insurgency Sandstorm zbudowano na silniku Unreal Engine 4. Silnik ten ma swoje wymagania sprzętowe. Jeżel masz już inną grę na UE4 i zastanawiasz się jak będzie Ci działać Sandstorm to bądź pewny że wydajność po premierze będzie zapewne taka sama jak pozostałych tytułów opartych na tym silniku.
Gra jest cały czas optymalizowana pod kątem wydajności. Z każdą nową aktualizacją ilość FPS rośnie. Udostępniane są także dodatkowe opcje graficzne w celu dostosowania jakości/wydajności do posiadanego sprzętu. 

Na dzień 6 września 2018, gra posiada optymalizację tylko do ustawień graficznych "high". Na optymalizację do niskich ustawień graficznych cały czas czekamy.

Minimalne wymagania sprzętowe:

- Windows 7/10 ( później będzie wersja na Linux)
- procesor 4 rdzeniowy klasy Intel Core 5 2400 lub AMD FX 6300
- karta graficzna Nvidia GTX 680
- 6 GB RAM
- 20GB miejsca - dysk SSD

Rekomendowane wymagania:

- Windows 10 ( później będzie wersja na Linux)
- procesor 4 rdzeniowy klasy Intel Core 5, 6 generacji lub AMD Ryzen 5 1400
- karta graficzna Nvidia GTX 970 (60-70 klatek)
- 8 GB RAM
- 20GB miejsca - dysk SSD

UWAGA: Zdecydowanie zaleca się instalację gry na dysku SSD.

Optymalizacja dla zestawów komputerowych spełniających wymagania rekomendowane.

- ustaw Fullscreen mode
- wyłącz Vertical Synchronization
- Anti-Alisaing - FXAA
- Texture Quality - high
- Effects Quality - high
- Foliage Quality - high
- Shadow Quality - high
- Post Processing Quality - high

Jak widać jeśli grasz na karcie GTX970 lub mocniejszej, możesz po prostu ustawić wszystko na high.

W ustawienia zaawansowanych mamy:

- Frame Rate Smoothing - ON
Opcja stabilizuje liczbę klatek

- Frame limiter 
Włączenie tej opcji spowoduje wyświetlanie stałej liczby klatek wg wyboru. Opcja ta jest zalecana dla kart od GTX 970 i lepszych

- Motion Blur - OFF

- Scope Quality - HIGH
Jeśli masz dysk ssd ustaw opcję na high

- Dismemberment
Bez wpływu na wydajność

- Ragdoll Count - Low
Zaleca się ustawienie na Low w przypadku posiadania karty słabszej niż GTX 970.

- Foliage Interactions - ON
Bez wpływu na wydajność

- Super Sampling -OFF
Włączenie tej opcji znacznie obciąża kartę graficzną 

- Ambient Occlusion - ON
Zaleca się włączyć tą opcję dla kart nowszych niż GTX960

- Anistrophic Filtering - x8
Optymalne ustawienie dla kart GTX970 i lepszych to 8X

- Tessellation - OFF
Zaleca się wyłączenie tej opcji dla kart GTX 960 i słabszych

- Texture Streaming Pool Size - ustawienia domyślne

- Dynamic Shadow Resolution/Cascaded Shadow Map Resolution
Ustaw 1024x1024 dla kart GTX960 i słabszych. 

Dodatkowe ustawienia Windows 10

Dokonaj następujących zmian zgodności plików insurgency.exe oraz Insurgencyclient-win64-shipping.exe

- wyłącz optymalizacje pełnoekranowe
- uruchom program jako administrator

This topic was modified 4 miesiące temu 2 times by jigsaw77
This topic was modified 3 miesiące temu by jigsaw77

https://steamcommunity.com/id/jigsaw77


OdpowiedzCytat
jigsaw77
(@jigsaw77)
Aktywny użytkownik Admin
Dołączył: 9 miesięcy temu
Posty: 12
12/11/2018 12:02 am  

Czesto po wydanej aktualizacji gry część graczy posiada problem wizualizaji postaci ( znikające części postaci / broni) i inne.

W takim wypadku zaleca się skasowanie pliku ustawień profilowych:

      GameUserSettings.ini

w katalogu :

     %LOCALAPPDATA%\Insurgency\Saved\Config\WindowsClient

Po skasowaniu pliku należy zrestartować klienta steam.

This post was modified 4 tygodnie temu 3 times by jigsaw77

https://steamcommunity.com/id/jigsaw77


OdpowiedzCytat
Share:
  
Praca

Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja